Archív článkov

01.11.2011 15:40

ZŠ - vyučovací jazyk slovenský

  Rámcový učebný plán pre základné školy   s vyučovacím jazykom slovenským Vzdelávacia oblasť Vyučovací predmet Počet hodín za 5.-9. ročník ZŠ Jazyk a komunikácia Slovenský jazyk a...

Celý článok

—————

01.11.2011 15:40

Povinné personálne zabezpečenie

Realizácia Štátneho vzdelávacieho programu vo výchovno-vzdelávacom procese si vyţaduje zodpovedajúce personálne podmienky, ktoré by zabezpečili efektívnosť vzdelávania a vytváranie spolupracujúcich sociálnych vzťahov medzi účastníkmi procesu vzdelávania. Ide o nasledujúce cieľové podmienky, ku...

Celý článok

—————

01.11.2011 15:39

ZŠ s vyučovacím jazykom národnostných menšín

    Vzdelávacia oblasť Vyučovací predmet Počet hodín za 5.-9. ročník ZŠ Jazyk a komunikácia Vyučovací jazyk a literatúra 23 Slovenský jazyk...

Celý článok

—————

01.11.2011 15:35

Povinné materiálno-technické a priestorové zabezpečenie

Dôleţitou podmienkou pri realizácii Štátneho vzdelávacieho programu je primerané materiálno-technické a priestorové vybavenie školy: - učebne (triedy) vybavené viacúčelovým a funkčným zariadením, - špeciálne učebne a priestory (v súlade so vzdelávacím obsahom školy), - učebňa/ne s...

Celý článok

—————

01.11.2011 15:35

OG s vyučovacím jazykom slovenským

DOPLNIT

Celý článok

—————

01.11.2011 15:33

OG s vyučovacím jazykom národnostných menšín

DOPLNIT

Celý článok

—————

01.11.2011 15:30

Podmienky na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia

Nevyhnutnosťou pre realizáciu Štátneho vzdelávacieho programu je zabezpečenie vhodnej štruktúry pracovného reţimu a odpočinku ţiakov a učiteľov, vhodného reţimu vyučovania s rešpektovaním hygieny učenia, zdravého prostredia učební (tried) a ostatných priestorov školy podľa platných noriem –...

Celý článok

—————

01.11.2011 15:28

Zdravotné znevýhodnenie

Cieľom výchovy a vzdelávania ţiakov so zdravotným znevýhodnením je okrem všeobecných cieľov, vychovávať a vzdelávať týchto ţiakov tak, aby čo najviac rozvinuli vlastné kompenzačné mechanizmy, aby plnohodnotne vnímali, preţívali vlastný ţivot a aby sa stali tvorcami hodnôt, ktoré vytvoria...

Celý článok

—————

01.11.2011 15:26

Sociálne znevýhodnené prostredie

Sociálne znevýhodnené prostredie (znevýhodnenie chudobou alebo kultúrou) 31   - definujeme ako prostredie, ktoré vzhľadom na sociálne a jazykové podmienky nedostatočne stimuluje rozvoj mentálnych, vôľových a emocionálnych vlastností jednotlivca, nepodporuje jeho efektívnu socializáciu a...

Celý článok

—————

01.11.2011 15:25

Žiaci s nadaním

Cieľom výchovy a vzdelávania ţiakov s nadaním je dosiahnuť optimálny rozvoj ich nadania a pripraviť ich na tvorivé vyuţitie tohto nadania v prospech spoločnosti. Okrem rozvoja výkonových charakteristík nadania sa kladie dôraz na harmonický osobnostný vývin nadaných ţiakov, ich emocionálnej...

Celý článok

—————