2. stupeň ZŠ

01.11.2011 14:45

Nižšie sekundárne vzdelávanie – ISCED2

Predpokladom dosiahnutia cieľov niţšieho sekundárneho vzdelávania je zaistenie kontinuity a plynulého prechodu z primárneho na niţšie sekundárne vzdelávanie. Základom niţšieho sekundárneho vzdelávania je interdisciplinárny (medzipredmetový) prístup pri osvojovaní znalostí a spôsobilostí žiakov...

Celý článok

—————

01.11.2011 14:44

Ciele vzdelávania

Hlavným cieľom je, aby žiaci nadobudli : - primerane veku rozvinuté kľúčové spôsobilosti (kompetencie), zmysluplné základné vedomosti a znalosti a vypestovaný základ záujmu o celoživotné učenie sa, - jasné povedomie národného a svetového kultúrneho dedičstva, - záujem a potrebu...

Celý článok

—————

01.11.2011 14:43

Stupeň vzdelania

Absolvent programu niţšieho sekundárneho vzdelania získa vysvedčenie s doloţkou – so špeciálnym vyznačením ukončenia programu poskytnutého základnou školou. Tým splní podmienku pre pokračovanie vo vzdelávaní na vyššom sekundárnom stupni (na všeobecnovzdelávacej alebo odbornovzdelávacej škole), v...

Celý článok

—————

01.11.2011 14:39

Profil absolventa - vzdelanostný model absolventa

Je založený na kľúčových spôsobilostiach (kompetentnostiach), ktoré zahrňujú komplex vedomostí a znalostí, spôsobilostí a hodnotových postojov umoţňujúcich jednotlivcovi poznávať, účinne konať, hodnotiť, dorozumievať sa a porozumieť si, začleniť sa do spoločenských vzťahov a osobnostne sa...

Celý článok

—————